Author: ~Sang Pengembara~
•6:42 PM
Tiba-tiba terpanggil untuk meluahkan sesuatu dalam blog ini. Ya, kadang-kadang aku akui, aku boleh menghadapi banyak perkara dengan mudah, namun aku tetap jua mengakui kadang-kadang hati ini terlalu sensitif, terlalu mudah tersentuh waima dengan sepatah perkataan.

apa yang aku lihat dan alami hari ini, benar-benar membuatkan hati ini sedikit terluka, sedikit tercalar. Jarang sekali aku berkira ketika ada yang memohon pertolongan atau dengan rela aku yang menghulurkan pertolongan. Namun, tatkala pertolongan itu yang aku pinta, aku pula disisih. Seolah-olah aku menuntut perkara yang sukar dari mereka.

Biarlah.. biarlah aku rawat sendiri kecewa ini, kerna aku tahu sahabat ketika susah payah dicari.  
|
This entry was posted on 6:42 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comments:

On April 7, 2011 at 7:47 PM , Mencari Redha Illahi said...
This comment has been removed by a blog administrator.