Author: ~Sang Pengembara~
•12:24 AM
Baca saja tajuk pasti akan ada yang tertanya-tanya permohonan apa yang diluluskan? Yang pastinya bukan permohonan pinjaman peribadi atau pinjaman perumahan mahupun mana-mana pinjaman dari institusi perbankan dan bukan juga pinjaman kewangan dari Ah Long.. :)

Setelah 5 hari meninggalkan pejabat kerana mewakili jabatan dalam pertandingan bola jaring untuk merebut Piala Naib Canselor UniMap di Perlis Indera Kayangan, hari ini, aku bermalasan menjejaki kaki ke pejabat, dan setibanya di tempat duduk aku, mata  terus tertancap pada dua keping surat dari Bahagian Sumber Manusia. Cuti tanpa rekod dan permohonan kelulusan mengikuti pengajian jarak jauh diluluskan juga ada nota di bawah surat aku.. "PA, Tahniah..Selamat Maju Jaya"... Hehehe, terima kasih bos... tapi dalam hati masih terfikir, macammanalah keadaan bos nanti, bilamana aku pergi ke USM selama berminggu menjawab exam, boleh ke bos tenang di Putrajaya tanpa perlu menelefon aku? Kekadang baru sehari aku cuti macam-macam bos SMS, tanya itu tanya ini.. Inikan pula berminggu... Apapun aku tetap bersyukur kerana urusan aku dipermudahkan.

Ya Allah, saya mahu menjadi pelajar terbaik sastera, saya mahukan keputusan cemerlang. Saya mahu menjadi kebanggaan suami dan anakanda tercinta. Kuatkan semangat saya!! Bulatkan tekad saya kerana saya benar-benar mahu berjaya!!!
|
This entry was posted on 12:24 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: